tu pots somriure en tots els idiomes

dimecres, 18 de juliol del 2012

Toques la Qualitat en la primera sessió

Sorprès , de nou, em vaig quedar en la primera "sessió"


  1. Radiografia circular , in situ !!! i no hem van cobrar res !!!
Maria sap "conduir" per la Font de'n Fargas , em porta i em fa la "radiografia" i veig , sales aseptiques books amb tecnologia !!!

tot es molt diferent de tots els dentistes que he anat en Barcelona i Madrid , vaig pensar.

El que veia em CONTRASTAVA amb les imatges que tenia "arxivades" en la memoria sobre establiments, instal·lacions i "tracte" 

Estava sorprès, de nou i estava encantat !!!

Recordava la frase de Rafael Ballesteros , el pare de la Qualitat en la banca, em venia al cap la seva definició de Qualitat : "La Qualitat es sorpendre DELEITANT""


Un nou eQuip amb talent i UN GRAN POTENCIAL per estendre la autoestima que esta caient cada dia 


Li vaig dir a tot hom en Barcelona, Madrid, Sevilla, San Fernando de Cadiz, Platja d'Aro i Mataró 


L'Ivó ja ho ha tastat i esta tan encantat com jo !!







On son les claus ?

matarile rile rile  Donde estan las llaves ?

matarile rile ron CHIMPON !!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada